GYIK

1. Minden, a webáruházban található termék készleten van?

Nem. 

Mivel szeretnénk, hogy maximálisan elégedett legyél a mérettel és a színösszeállítással, ezért előfordulhat, hogy a terméket a megrendelés beérkezése után kezdjük készíteni.

2. Mennyi idő, míg elkészül a megrendelésem?

Ha nincs készleten a termék, legtöbbször a megrendelést követő 5. munkanapra már készen vagyunk vele. Ennél gyakran rövidebb idő alatt is, szezonban lehet picit lassabb, ezért ha nem szeretnél sokat várni rá, rendelj még a nagy hidegek beköszönte előtt.

Mindig e-mailt küldünk a megrendelés állapotáról.

3. Hogyan kapom meg a csomagom?

Amennyiben nem tudsz érte jönni az üzletbe, akkor szívesen elküldjük neked GLS-el, Packetával vagy Foxposttal. 

4. Mikor és hol vehetem át személyesen a csomagom?

Készleten lévő termék esetében akár már másnap, ha készítenünk kell, akkor az 5. munkanaptól, vagy ahogy megbeszéltük. 

1031 Bp, Amfiteátrum utca 27. Fsz. 4.üzlet 

A biztos nyitvatartás: 

K: 8.00-18.00

Sz: 8.00-12.00

Cs: 8.00-18.00

5. Hogyan tudok fizetni?

Átutalással, készpénzzel (csak személyes átvételkor válaszd ezt az opciót) és utánvéttel (+500 Ft) tudsz fizetni. 

6. Mekkorák a sapkák?

Sapkákból és sálakból is van kisebb készletünk, ha a közelben vagy, gyertek el nyugodtan és próbáljatok fel párat. Amennyiben csak rendelni tudsz, válaszd ki gyermeked fejkörfogatméretét a legördülő sávban. Ha nincs a kapott érték, a kisebbet javasoljuk az anyag rugalmassága miatt.

7. Hol kell mérni a fejkörfogatot?

A homlok közepétől a fül felett körbe, mintha egy kalapot húznánk a fejünkre.

Minden sapkás képnél megtalálható egy kép, hogy hol kell mérni a fejkörfogatot, mert egyéb esetben nem lesz jó a sapka mérete, hiába lett lemérve a fej. 

8. Ugyanakkorák a kabát és a dzseki méretek?

Nem.

A dzsekik bővebb szabásúak, raglán ujjuknak köszönhetően még a legkisebbek is könnyen belebújnak. 

A kabátok ezzel szemben kicsit szűkebb fazonúak, hagyományos karöltővel.

Ezért mikor vásárolsz, a méreteknél ezt vedd figyelembe.

9. Mi történik, ha nem lett jó a méret?

Rugalmasak vagyunk, tudjuk, hogy nem minden gyermek egyforma arányokkal rendelkezik, ezért ha mégsem lett jó a megrendelt termék mérete, vedd fel velünk a kapcsolatot, és megoldjuk a problémát.

10. Miért a softshell?

A kezdetektől odáig vagyunk a softshell anyagért. 

Nedvességálló, szélálló, könnyű tisztántartani. 

Könnyen mozognak benne a gyermekek, nem lesznek Michelin babák, de ugyanolyan meleg érzésük lesz.:)

11. Hány °C-ig jó a softshell overál?

Enyhébb időben egy pólóval és egy leggingsel viselve szuper. 

4-6°C körül még vastag pulcsival, harisnyával viselve egy szaladozó gyermeken bőven elég. (Természetesen gyermekenként eltérő lehet)

Ezalatt mindenképp javasoljuk az aláöltözetünket, vagy a bélelt verziót.

12. Hány fokon moshatóak a softshell termékek?

A softshell anyag vízálló tulajdonságának megőrzése érdekében 30°C-on érdemes mosni az overálokat, bundazsákokat. 

Szárítógépbe nem tehető.

13. Rendeltem, de nem kaptam semmilyen e-mailt még...

Kérlek nézz bele a promóciós és a spam mappába is, egyszer-egyszer előfordult, hogy oda érkezett a visszaigazoló üzenetünk. 

Amennyiben ott sem lenne, nyugodtan írj nekünk üzenetet, és megnézzük, hol lehet a gond.:)

14. Rendelhetek olyan összeállítást, ami nem szerepel a webshopban?

Időnként szoktunk egyedi megrendeléseket is teljesíteni, ez esetben viszont nem tudjuk visszavenni a terméket, ha nem lenne jó (kivéve persze, ha mi tévesztünk benne valamit). 

Ez vonatkozik a színösszeállításokra is és a spéci méretekre is (pl. gyermekednek kifejezetten kéred, hogy x cm legyen a dereka, mert nagyon vékony, mi annyira készítjük, de végül nem lesz jó a méret).

Amennyiben maradt még kérdésed, 

kérjük, add meg adataid és a lehető leghamarabb felvesszük veled a kapcsolatot. :)